søndag 18. mars 2012

Rewarded Blogs in March 2012

We received 7 blogs to our competition in March. Following bloggers is rewarded with a gift voucher (300 SEK) from www.presentkorttorget.se. If you don't find your name/blog under, your blog has not been accepted. This it is because of
- no link to Triaba in your blog
- no link text (tell what Triaba is doing in your link... Market Research, Surveys etc)
- your blog-post shall be about Triaba and NOT one of our competitors

Rewarded Blogs:

1) Annica Larsson - http://extrapris.pointblog.se/triabapanelen.html
2) Bitte Ståhl - http://vikta.blogg.se/2012/march/paverka-och-fa-betalt-hos-triaba.html
3) Fru P - http://frup.gblogg.se/2012/03/07/3420/
4) Emilia Rönnow Sandell - http://notbornintheusa.devote.se/blogs/17769838/svara-paa-naagra-fraagor-och-faa-beloening-foer-det.htm

The gift vouchers will be ordered before 1 April.

Many of our members is also a member of other "Cint-panels". If you don't answer surveys from us, you can not join our competitions. If you blog about Triaba and wants to join our Blogcompetition - do NOT post writing about other survey panels in the blog post about Triaba.

When you blog about Triaba you must give us a link to our website - and the linktext shall tell people about us and what Triaba is. Market Research, Surveys and much more.

10 kommentarer:

  1. Oj, vad glad jag blir! Och jag som fyller år i veckan - blir perfekt! Yay yay!

    SvarSlett
  2. Va roligt, tack så hemskt mycket!!

    SvarSlett
  3. Åh, vilken härlig överraskning - tack snälla!

    SvarSlett
  4. jag tackar för detta :D och det gör inget att ni inte såg mitt inlägg lite senare, huvudsaken är att ni såg det :D Men tack för detta, det behövs nu :D

    SvarSlett
  5. Oj, jag skrev en kommentar för några dagar sedan men den har tydligen inte dykt upp :S men jaja, då skriver jag nu då :P jag vill bara säga att jag blev väldigt glad då ni valde min blogg för denna tävlingen, tackar, för jag behöver verkligen detta presentkortet just nu :) Sedan så har jag fortfarande inte fått någon kod till presentkortstorget? Skulle vara snäll om ni kunde skicka den till emiliarsandell@hotmail.com.

    Tack så mycket :)

    SvarSlett
  6. Hei Emilia! Det har vært Påske og derfor liten aktivitet både i blogg, facebook side og gavekortbestilling. Jeg venter på et oppgjør fra Cint sånn at jeg kan bestille gavekortene til vinnerne, men det ser ut til at de er en smule trege for tiden...

    SvarSlett
  7. Vill inte verka otacksam, men jag håller verkligen tummarna för att presentkortet kommer snart!

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi... Glemte rent av gavekortene til blogg konkurransen. Bestilte gavekort til vinnerne av den ordinære konkurransen først. Ble gal rekkefølge.... Skal forsøke å huske å bestille gavekortene i kveld

      Slett
  8. Jag fick mitt superpresentkort idag och det tackar jag för :D hoppas ni hade en bra helg :D

    SvarSlett