tirsdag 12. juli 2011

Bloggbidrag i Juli 2011

Alle bloggbidragene vil bli belønnet med et gavekort/Paypal betaling på 300 kr. Takk for bidragene.

Prince Gone er medlem i vårt Indiske panel og har bloggen bollywoodhotnesnude. Han skriver om Indiske skuespillere i Bollywood.

Mira er medlem i vårt svenske panel og har bloggen Lillmira. Hun skriver om mange forskjellige gratisprodukter m.m.

Klas er medlem i vårt svenske panel og har bloggen Kristallgummi. Klas skriver i bloggen sin at "Livet är som att jonglera med sex bollar. Tre bollar är av gummi,dem kan man tappa: 1) jobb, 2) pengar, 3) materiella saker. Tre bollar är av kristall,dem ska man vara särskilt rädd om: 1) nära relationer,2) kroppen, 3) själen"

Maria er medlem i vårt svenske panel og har bloggen Cyberoasen. Dette er hennes andre bloggbidrag om Triaba.

Linda er medlem i vårt svenske panel og har bloggen I hemmets lugn. Linda skriver i bloggen sin at "Här blandas mina tankar och åsikter med en doft av nybakat och en så gott som ständigt puttrande gryta i köket.Långkok, chokladrippel, tårtor, hälsa, träning... Det mesta som fyller min vardag. Välkommen!!

Maria er medlem i vårt svenske panel og har bloggen sparfrun.

Johanna er medlem i vårt svenske panel og har bloggen johannaspratstund. Dette er hennes andre innlegg om Triaba

Lili er medlem i vårt svenske panel og har bloggen Gratishav. Lili skriver at "Jag bloggar om alla gratis grejer, och länkar till massa tävlingar. Tipsa gärna! Tack!" Dette er hennes andre innlegg om Triaba

Katarina er medlem i vårt svenske panel og har bloggen studentskoterskan. Katarina skriver at "har som hobby att scanna internet på saker som är gratis eller ett riktigt bra erbjudande. Jag försöker att vara så ärlig jag bara kan om vad jag tycker om olika sidor. Jag kan ju inte direkt klaga på produkterna då dom ofta är gratis…. Men det här är ett bra sätt att få post, prova nya saker – som man kanske inte har råd med som student – och ha en orsak att inte ”kunna” plugga ikväll med." Dette er hennes andre innlegg om Triaba

1 kommentar: