fredag 13. mai 2011

Blogginnlegg om Triaba Panel - Mai måned

Følgende innkomne blogginnlegg får tilsendt et gavekort/Paypal-betaling i mai:

Linda S er medlem i vårt svenske panel. Hun har bloggen Min tävling och gratishörna hvor du finner tips til andre konkurranser og gratis vareprøver m.m.

Nikos er medlem i vårt svenske panel. Han har bloggen Clipperzon hvor du bl.a. kan lese om hans erfaringer med Triaba, trav (V-75) m.m.

Emmi er medlem i vårt svenske panel og har for andre gang sendt inn sitt bidrag. Hun har bloggen Sceptico hvor du bl.a. kan lese om hennes erfaringer som medlem i Triaba. Emmi skriver i bloggen at "Jag är en 25-årig kicka från Örebro. Jag bor med min sambo och våra fyra katter och fyller mina dagar med funderingar, klädsömnad, filmtittande och datorklickande".

Linda er medlem i vårt svenske panel. Hun har bloggen I hemmets lugn hvor du kan lese om hennes erfaringer som medlem i Triaba. Linda skriver i bloggen at "Här blandas mina tankar och åsikter med en doft av nybakat och en så gott som ständigt puttrande gryta i köket.Långkok, chokladrippel, tårtor, hälsa, träning... Det mesta som fyller min vardag".

Lili er medlem i vårt svenske panel. Hun har bloggen gratishav og skriver at "Jag är jätte aktiv på blogg, bloggen är om massor gratis grej och bloggtävlingar,så jag har många läsare där,och jag tror de är mycket interesterad om era panel".

Shermin er medlem i vårt norske panel. Hun har bloggen sherry992 hvor du kan lese hva hun synes om å være medlem i Triaba Panel.

Mira er medlem i vårt svenske panel og har bloggen Lillmira. Besøk hennes blogg for å se hva hun skriver om Triaba Panel.

Christopher er medlem i vårt panel i Storbritannia. Han har nettstedet Panlantic Studios™ hvor han under fanen "Reviews" har skrevet om sine erfaringer som medlem av vårt panel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar