tirsdag 15. juni 2010

Triaba Panel fyller 1 år 9.juli - vinn et gavekort på kr 1000

Den 9. juli er det ett år siden det første panelet ble åpnet for medlemmer. Triaba Panel Norge har siden den gang fått nesten 1400 medlemmer og er det neste største panelet i Triaba.

For å markere ettårsdagen til Triaba Panel Norge utlyser jeg en liten skrivekonkurranse. Skrive noen ord om hva du synes om å være medlem i panelet. Er det morsomme undersøkelser, eller er det kun kjedelige undersøkelser? Er de for korte eller er de for lange? Hvis du har forslag til endringer, til markedsføring eller andre ting - skriv det du har på hjertet.

Når du har skrevet noen ord i bloggen din eller på nettsiden (eller hvor det måtte være). Send meg en link slik at jeg finner det du har skrevet - husk også å opplyse om hvilken e-postadresse du bruker i panelet!! Blant de som har skrevet et innlegg, trekker jeg ut et gavekort i august på kr 1000. Vinneren tar jeg kontakt med per e-post.

Ikke glem at vi trekker ut gavekort til en samlet verdi på kr 4 500 den 21.juni - for å kunne vinne gavekort må du være medlem i ett av Triabapanelene OG i facebook gruppen til Triaba. Du må ha svart på minimum 1 undersøkelse for å få være med i trekningen.

6 kommentarer:

  1. Jag tycker det är trevligt och kul att svara på undersökningar och ha chansen att vinna presentkort som belöning.

    SvarSlett
  2. http://douzomizu.blogspot.com/2010/06/triaba-panelet.html

    SvarSlett
  3. jeg syns kanskje kunne fått litt mer betalt hehe.men skjønner det kan bli dyrt.og kunne fått testa no produkt syns jeg. syns det er helt greit med undersøkelse på 5-15 min.
    ser jeg det skal vare i 40min vet jeg det tar minst 1 time og det er aaaaltfor lenge.og at det består av mye gjentagelser(gjeeesp)
    ellers er jeg bare sur fordi jeg aldri har vunnet gavekort på triaba facebook sida,men det skjer kanskje en gang

    SvarSlett
  4. Før eller siden så vinner du Monica:-) Det er ikke så mange medlemmer enda i facebookgruppen og denne gangen er det gaske mange gavekort som trekkes ut. Dessuten tror jeg ikke det blir så veldig mange som skriver et blogginnlegg om panelet - så du ligger godt ann :-)

    SvarSlett
  5. Her er mitt bidrag :)
    http://stinesorensen.blogg.no/1276607972_tjene_penger_gjennom_.html

    mail: stine_89_@msn.com

    SvarSlett
  6. Flott innlegg:-) Jeg har oppdatert bloggen min med linker til bloggene deres.

    SvarSlett