tirsdag 22. juni 2010

Oppdatert: 9 juli er Triaba Panel 1 år - vinn gavekort på kr 1000

-----Oppdatert blogginnlegg---- Nå med linker til de som skriver om Triaba Panel----

Den 9. juli er det ett år siden det første panelet ble åpnet for medlemmer. Triaba Panel Norge har siden den gang fått nesten 1400 medlemmer og er det neste største panelet i Triaba.


For å markere ettårsdagen til Triaba Panel Norge utlyser jeg en liten skrivekonkurranse. Skrive noen ord om hva du synes om å være medlem i panelet. Er det morsomme undersøkelser, eller er det kun kjedelige undersøkelser? Er de for korte eller er de for lange? Hvis du har forslag til endringer, til markedsføring eller andre ting - skriv det du har på hjertet.

Når du har skrevet noen ord i bloggen din eller på nettsiden (eller hvor det måtte være). Send meg en link slik at jeg finner det du har skrevet - husk også å opplyse om hvilken e-postadresse du bruker i panelet!! Blant de som har skrevet et innlegg, trekker jeg ut et gavekort i august på kr 1000. Vinneren tar jeg kontakt med per e-post. Hvis det blir mange som skriver om det å være medlem, så øker jeg antallet gavekort med minimum 4 stk a kr 250 (hvis det blir så mange som skriver om det å være medlem:-)

Linker til omtale av Triaba Panel:
Jeg vil oppdatere dette blogginnlegget etterhvert som noen skriver om panelet og gir meg tilbakemelding om at de har skrevet om panelet. Hvis du ønsker å lese hva andre skriver om å være med i Triaba Panel, finner du linkene under:

1. Monica har i bloggen sin skrevet om hvordan hun opplever å være medlem i panelet. Hun skriver bl.a. at hun gjerne skulle ha fått bedre betalt for undersøkelsene og at hun svært gjerne ønsker å vinne et av gavekortene som trekkes ut i facebook gruppen til Triaba :-)

2. Stine som er student har i bloggen sin skrevet om sine erfaringer med å være medlem. Hun er en av de heldige som også har vunnet et av gavekortene som trekkes ut hver måned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar