onsdag 13. januar 2010

Mystery Shopping - Respons Analyse

Dette er innlegg nr 3 om Mystery Shopping i Norge. Nr 1 omhandler selskapet SeeYou og nr 2 omhandler International Service Check. I dette blogginnlegget vil jeg presentere Respons Analyse. Dette selskapet tilbyt i tillegg til ordinære markedsundersøkelser også Mystery Shopping (+ at de ofte søker etter personell til å være telefonintervjuere m.m.).

På nettsiden til Respons Analyse kan du lese at "Mystery Shopping gir ledere et godt arbeidsverktøy for å motivere ansatte, forbedre kundeopplevelsene og på sikt øke omsetningen. Respons er Norges største leverandør av Mystery Shopping innen kjøpesentre, og en av de største innen varehandel. I løpet av 2008 ble det gjennomført Mystery Shopping i ca. 4500 butikker i Norge. Respons har i dag over 700 Mystery shoppers over hele landet."

Det er verd å merke seg at de har Mystery shoppers over hele landet slik at det er muligheter for mange å søke om oppdrag her. Hvis du ønsker å teste ut hva dette er for noe, kan du søke på å bli Mystery Shopper, telefointervjuer eller legge inn en ordinær søknad om jobb her.

Respons skriver at deres forventninger til deg som mystery shopper, er:

- Du er pålitelig, punktlig, og har høy integritet
- Du er utadvendt og trives i dialog med andre mennesker
- God muntlig og skriftlig formuleringsevne
- Du er fleksibel og kan stille på kort varsel
- Du liker å shoppe / gå i butikker
- Du har et bevisst forhold til personlig service
- Du er mellom 18 og 65 år gammel


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar