mandag 12. oktober 2009

Svenskehandel anbefales

Hvis du ønsker å handle smart, er Svenskehandel noe for deg. For å redusere reisekostnadene kan du reise sammen med andre for å dele på reisekostnadene, eller reise med offentlig kommunikasjon som buss (egne ruter). Videre vil jeg anbefale deg å handle mye - og kun det som er billigere enn i Norge.

Jeg reiser annen hver måned til Sverige - og handler stort! Shoppingen omfatter også hundemat og div utstyr til både hund og hest. Når det gjelder matvarer er det i stor grad kjøtt som står på handlelisten - middager og pålegg. Jeg antar at vi sparer noen tusenlapper i måneden på dette. Noe å tenke på hvis du har dårlig økonomi. Om det er Harry???? Hva bryr jeg meg om det når målet er å spare penger...

4 kommentarer:

  1. Helt enig, det er utrolig mye å spare på å handle i Sverige. Men ikke bare på kjøttvarer, det meste er mye billigere. Har kjøpt møbler m.m. i Sverige, og spart masse. 1881 har lansert en egen Grensehandel guide på www.1881.no/grensehande/, der ser man noen av disse andre varene og annet interessant stoff. Med en sterk norsk krone, så er det enda mer å spare på å handle over grensen.

    SvarSlett
  2. Takk for gode tips

    SvarSlett
  3. Hund och kattmat är det lovligt att ta med sig in i Norge från Sverige.

    SvarSlett
  4. Jeg vil tro at det er lovlig. Jeg og mange andre handler hundemat på Nordbysenteret - og sparer veldig mye på det!

    SvarSlett